FAQ

FAQ

A: Poprzez firmę kurierską Fedex.

A: Współpracujemy głównie z firmą Fedex, jeśli klient posiada swój nr Fedex możemy dokonać wysyłki używając go. Na terenie UE możemy także wybrać usługi DHL lub TNT korzystając z numeru klienta. Poza terenem UE dostawa przebiega za pomocą Fedex, wszystko to, aby zapewnić odpowiednie warunki transportu oraz najwyższą jakość usług.

A: Na życzenie klienta oferujemy usługę Fedex Priority Alert Service (opcja “różowa wstążka”), która zapewnia monitorowanie przesyłki na każdym etapie jej podróży oraz dosypywanie suchego lodu (opcja dostępna wyłącznie dla krajów, które przyjmują DI) .

A: Cena transportu zależy od wagi, wymiarów oraz warunków wymaganych dla transportu konkretnych produktów, w celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.

A: W przypadku wysyłek poza UE za odprawę paczki odpowiedzialny jest klient, lecz dokładamy wszelkich starań, aby pomóc klientowi w przeprowadzeniu tej procedry.